
Monitoring
We houden nauwlettend in de gaten wat er on- en offline over je wordt gezegd en helpen jou met een strategische behandeling daarvan.
Controle bewaren
Monitoring is een onmisbaar onderdeel van effectief reputatiemanagement. Het stelt je in staat om te weten wat er over jou, je bedrijf of merk wordt gezegd, en om snel te reageren op zowel kansen als risico’s.
Bij Embassy of Buzz zetten we monitoring in als proactief instrument om je reputatie te bewaken en te versterken.
Publieke perceptie
Het is essentieel om voortdurend te weten hoe men wordt waargenomen in de buitenwereld. Met deze informatie krijgt men dan ook een helder reputatie-beeld op elk moment.
Risico detecteren
Monitoring helpt om problemen te signaleren voordat ze uitgroeien tot een crisis. Met vroegtijdige detectie kan sneller gereageerd worden om reputatieschade te voorkomen.
Data als basis voor actie
Monitoring levert waardevolle inzichten die men kan gebruiken om strategische beslissingen te nemen. Data helpt niet alleen om problemen aan te pakken, maar ook om reputatie proactief te verbeteren
Meetbaar succes
Monitoring maakt het mogelijk om de impact van inspanningen rond reputatie te meten en verbeteren.